Rahsia taobao cara beli borong barang china secara online.

Mudah Ke Beli Barang China Secara Online?

Mudah Ke Beli Barang China Secara Online? Ramai yang tertanya-tanya dan masih teragak-agak untuk buat tempahan kali pertama barang dari china disebabkan beberapa isu. Antaranya kos untuk ke china dan tak faham bahasa cina.

Sebenarnya masalah ini boleh diselesaikan sebab untuk beli barang dari china anda tak perlu pun nak ke negara china dan kalau tak faham bahasa cina sekalipun anda tetap boleh beli barang china. Itulah tujuan etri ini ditulis supaya nak memudahkan kerja anda untuk beli barang dari china dan mulakan bisnes sendiri dengan adanya produk dari china.

Bila anda dah tahu untuk borong barang dari china, anda boleh buat bisnes sendiri, jadi supplier atau buat program dropship. Baiklah kenapa saya kata beli barang china kini jadi lebih mudah tak macam dulu. Antaranya sebabnya adalah anda boleh beli secara online. Anda beberapa laman web beli barang china yang terkenal antaranya website Taobao.com.


Mudah Ke Beli Barang China Secara Online?

Sebenarnya ada banyak lagi website lain tapi saya suka bercerita tentang website taobao sebab ianya sering digunakan oleh peniaga-peniaga yang baru nak berjinak dengan pembelian barang dari china atas talian.

website beli barang dari china online

Tapi website taobao adalah dalam bahasa cina. Anda mungkin tak faham langsung paparan website taobao. Bila anda tak faham macam mana anda nak berurusan apatah lagi melibatkan jual beli atas talian macam ni.Takut kena tipu dan sebagainya.

Jangan risau itu sebabnya kenapa panduan taobao ditulis. Ianya untuk mengajar anda memborong barang dari negara china. Lagi satu kenapa saya suka bercerita tentang website taobao kerana anda boleh belajar daripada tuan Nigel Ong yang berpengalaman dalam urusan pembelian barang china di website taobao. Anda boleh baca kisah dan biodata beliau disini : Pengalaman Nigel Ong

Berbalik kepada persoalan kita "Mudah ke beli beli barang china" sebenarnya bukanlah masalah besar. Sekarang anda dah tahu kat mana nak beli barang china (website taobao) dan tahu macam mana nak guna website taobao walaupun tak faham bahasa cina.

Ok langkah seterusnya adalah tentukan produk apa yang anda nak tempah. Ini terpulang pada anda. Boleh buat kajian produk yang anda pilih tu ada permintaan ke tidak. Kalau ada anda boleh search di website taobao dan buat tempahan. Kalau anda takut ditipu dan nak selamat boleh baca panduan rahsia taobao.


Sebenarnya beli barang china dah jadi mudah sebab anda boleh buat secara online. Walaupun tak faham bahasa cina sekalipun anda tetap boleh beli barang dari china. Buka website borong dari china iaitu website taobao dan buat tempahan. Jika anda ada masalah sila baca panduan rahsia taobao dan tonton videonya sekali. Selamat memborong barangan dari china.


[+] Join Channel untuk muat turun panduan borong barang china : Join Sekarang

0 Komentar untuk "Mudah Ke Beli Barang China Secara Online?"

Dikuasakan oleh Blogger.
Back To Top